10 تیر 1402

اطلاعات جامع نخ های لیفت

نخ لیفت نخ های لیفت نخ هایی هستند که در نوعی عمل زیبایی برای لیفت و سفت کردن پوست افتاده روی صورت و گردن و اکثر نقاط بدن طراحی شده اند. این نخ ها شامل نخ های تخصصی هستند که با سوزن های کوچک وارد پوست می شوند.
16 فروردین 1402

انواع فیلر های تزریقی از گذشته تا به حال

فیلرهای تزریقی از گذشته تا امروز پرکننده های تزریقی سابقه ای طولانی دارند که به دوران باستان بازمی گردد، زمانی که از موادی مانند چربی، کلاژن و حتی زهر زنبور عسل برای حجیم کردن پوست استفاده می شد. با این حال، تا قرن بیستم بود که فیلرهای تزریقی مدرن ساخته شدند. در اینجا مروری کوتاه بر تاریخچه فیلرهای تزریقی از گذشته تا امروز است:
24 اسفند 1401

لیفت بینی با نخ_

لیفت بینی با نخ، که به عنوان جراحی بینی غیر جراحی یا رینوپلاستی با نخ نیز شناخته می شود، یک عمل زیبایی است که شامل استفاده از نخ های ساخته شده از مواد قابل حل برای تغییر شکل بینی بدون جراحی است. نخ ها از طریق برش های کوچک ایجاد شده در پوست وارد می شوند و سپس کشیده می شوند تا بینی را بلند کرده و کانتور کنند. این روش کم تهاجمی است و می تواند در مطب پزشک و با بی حسی موضعی انجام شود.
20 اسفند 1401

اسید لاکتیک

لاکتیک اسید لایه برداری لاکتیک نوعی لایه برداری شیمیایی است که از اسید لاکتیک به عنوان ماده اصلی استفاده می کند. اسید لاکتیک نوعی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است که به طور طبیعی از شیر گرفته می شود.
2 اسفند 1401

نخ لیفت چیست و انواع آن

نخ های لیفت نخ هایی هستند که در نوعی عمل زیبایی برای لیفت و سفت کردن پوست افتاده روی صورت و گردن طراحی شده اند. این نخ ها شامل نخ های تخصصی هستند که با سوزن های کوچک وارد پوست می شوند.
25 بهمن 1401

ویال های نوشیدنی قهوه سبزMCCM

ویال های نوشیدنی قهوه سبزMCCM حاوی عصاره قهوه سبز هستند که از دانه های قهوه بو داده نشده تهیه می شود. اسید کلروژنیک موجود در دانه های قهوه سبز به عنوان یک تقویت کننده متابولیسم نیز شناخته می شود و فواید زیادی برای سلامتی دارد و به سوزاندن چربی اضافی و خنثی کردن رادیکال های آزاد ناشی از استرس اکسیداتیو کمک می کند.
18 بهمن 1401

ترکیبات فیلرهای تزریقی

مواد تشکیل دهنده  فیلر های تزریقی به نوع کاربرد و البته فرمولاسیون شرکت های سازنده متفاوت است. با این حال در این مقاله به تعدادی از ترکیبات اصلی و نوع کارایی آنها که در اکثر فیلر ها استفاده میشود اشاره کرده ایم.
27 دی 1401

محصولات جوانساز پوست

محصولات جوانساز پوست امروزه طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست با هدف بازگرداندن ظاهری شاداب تر و جوان تر به پوست وجود دارد. محصولات جوان‌ساز پوست مشکلاتی را که با روند طبیعی پیری همراه است، برطرف می‌کنند، مانند از دست دادن درخشش پوست، خشکی پوست، ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها و افتادگی پوست. هدف نهایی آنها کمک به افراد  در به تعویق انداختن یا معکوس کردن ظاهرعلائم پیری پوست است.
20 دی 1401

10 کاربرد برتر تزریق فیلر

10 کاربرد برتر تزریق فیلر پرکننده های پوستی  یا همان فیلر، روشی محبوب برای حجم دادن به بدن یا صورت هستند. در حالی که آنها بیشتر به دلیل استفاده روی لب ها و گونه ها شناخته شده اند، اما می توانند برای کاربرد های دیگری در بدن بیماران استفاده شوند! تزریق فیلر پوستی حاوی نوعی ژل است که بسته به اینکه چه پرکننده ای انتخاب شود، محتوای این ژل متفاوت است.